İptal ve İade Koşulları

 

Özel Ürünler İçin İade Şartları

Özel üretim olan aydınlatma ürünleri, panolar, ısıtıcı ürünler ve kesimi yapılmış kablo ve kablo kanalları iade edilememektedir. Montajı yapılıp, linear gruplar tekrar sökülüp, orijinal ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Genel İade Şartları

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, ithalatçı/üretici firmaya iade edilebilir veya başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
  • Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.
  • Diğer ürünlerin iadesinde; bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn: kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.

Satın Alınan Ürün Bedeli Ödenmez İse

Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

Kredi Kartının Yetkisiz Kullanımı ile Yapılan Alışverişler

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri Satıcı’ya ait olacak şekilde Satıcı’ya iade etmek zorundadır.

Öngörülemeyen Sebeplerle Ürün Süresinde Teslim Edilemez İse

Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler (tedarik edilemeyen ürün, fiyat hatası vb.) oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

Alıcının Ürünü Kontrol Etme Yükümlülüğü

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Alıcı, teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte fatura da iade edilmelidir.

Cayma Hakkı

Alıcı; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, Satıcı’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

Satıcının Cayma Hakkı Bildirimi Yapılacak İletişim Bilgileri:

Şirket: Uberco Elektrik

Adı/Unvanı: Uberco Elektrik Aydınlatma Otomasyon İnşaat Mekanik Taahhüt İthalat İhracat Sanayi ve Tic. Ltd.

Adres: Alikahya Merkez Mahallesi Mehmet Akif Caddesi NO:1 A İZMİT/KOCAELİ

Şube: Alikahya Merkez Mahallesi Mehmet Akif Caddesi NO:1 A İZMİT/KOCAELİ

Eposta: [email protected]

Tel: 05056180041

Cayma Hakkının Süresi

Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.

Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar Satıcı’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde Satıcı'ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

Cayma Hakkının Kullanımı

3. kişiye veya Alıcı’ya teslim edilen ürünün faturası, (iade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ürünleriyle birlikte gönderilen fatura aslının ve fotokopisinin, kurumsal bir fatura ise eğer Alıcı tarafından bir fatura kopyasının iade işlemi için sunulması gerekmektedir. Ayrıca, iade edilecek ürünün paketi ve/veya kutusu açılmadan ve kullanılmadan özenle saklanmalıdır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Example: A Site about Examples